Verzendkosten omvatten verpakking, handling en postkosten. Zij kunnen een vast en een variabel deel bevatten gebaseerd op de prijs of het gewicht van uw bestelling. Wij adviseren u om uw items te groeperen in een volgorde. We kunnen niet groeperen twee verschillende bestellingen en je zal moeten portokosten te betalen voor elke.
Pakketten worden over het algemeen verzonden binnen 48 uur na ontvangst van uw betaling naar het afleveradres verstrekt bij het bestellen. Elke fout in het afleveradres is de verantwoordelijkheid van de klant. Naar aanleiding van deze fout, de verkoper kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het niet om het pakket te leveren en er geen extra kosten, zoals de kosten voor het terugkeren van het pakket gehouden, kan niet worden gesteld. In het geval van geretourneerde producten, zal de terugkosten voor rekening van de klant.
We hebben een professioneel contract met bpost waardoor wij om u genieten van voorkeurstarieven. Uw pakket zal worden gegeven aan u op verschillende manieren:
Echte partnerbedrijven verkoop op afstand en e-handelaren, Mondial Relay, een dochteronderneming van 3 Suisses International Group, biedt een oplossing pakket distributie van alle maten en alle gewichten restaurants in Relay Points ® by Drive. Mondial Relay organiseert namens honderden klanten van verkoop op afstand, het verzamelen en distribueren van pakketten.
Wij werken met Mondial Relay voor pakketten tot 20kg, deze wijze van levering wordt u aanbieden tijdens het afrekenen als uw pakket weegt minder dan 20 kg
Kies het dichtst relai punt van uw huis of werk in de lijst en U ontvangt een email wanneer uw pakket wordt geleverd. U kunt gaan kijken voor als je vrij bent.
Verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven 100 €. Deze aanbieding is geldig in België voor alle bestellingen boven de € 100, van 0 tot 30 kg.
U kunt de status van uw bestelling en download uw factuur van de "Geschiedenis van mijn bestellingen" van de "Mijn account" op onze website. Als u een gast-account, kunt u uw bestelling te volgen in de "Gast monitoring" sectie van onze site.
Indien het product dat u (ongebruikt product in de originele verpakking indien aanwezig) niet past, hier is hoe u uw pakket terug te keren (referentie op uw kosten)
1) Gebruik het contactformulier of stuur een email naar info@mavikarting.be vermelding van de oorzaak van de rug (bij voorkeur met een foto als de verpakking was beschadigd).
2) Geef aan als je zou willen om het pakket terug te ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk terug te keren (zolang de voorraad en na ontvangst van de originele verpakking)
3) U kunt ervoor kiezen terug te betalen of te ontvangen van een krediet dat u kunt gebruiken op uw volgende bestelling. Als u liever een terugbetaling, geef ons uw IBAN en BIC waarop wij u terug te betalen (behoudens voorafgaande terugzenden van het product)
4) De producten in promotie kunnen teruggestuurd worden maar zullen in aankoopbon terugbetaald.
5) Adres: 48 Mavikarting SPRL bestemmingsplan van 7330 Rivièrette Saint-Ghislain - België
6) We proberen om het rendement en terugbetalingen sneller verwerken.